مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 06:002023-06-20سياسي

شنا کردن در تاسیسات آبی استان بوشهر ممنوع است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: شنا در دریاچه سدها، کانال های آبیاری و تأسیسات آبی استان بوشهر ممنوع است.

- علی محمدی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همه ساله در ماه های گرم سال شاهد حضور شهروندان در حاشیه کانال های آبیاری و زهکشی، دریاچه سدها، بندهای انحرافی و دیگر تأسیسات آبی هستیم که با شنا کردن در این تأسیسات، ریسک بالای غرق شدگی را به وجود آورده و در پاره ای از موارد متأسفانه جان خود را از دست می دهند.

  وی افزود: همه تأسیسات و سازه های آبی دارای حریم ممنوعه می باشند و بدیهی است که امکان پایش شبانه روزی بیش از 1000 کیلومتر شبکه آبیاری و زهکشی، بیش از 10 سد، بند، سامانه انتقال و دیگر ابنیه و تأسیسات آبی وجود ندارد و لذا از مردم تقاضا می شود که به منظور جلوگیری از بروز حوادث، از ورود به حریم سازه های مذکور خودداری نمایند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر تصریح کرد: آب دریاچه سدها بر خلاف ظاهر آرام، دارای جریان های زیرسطحی و مکش است و تغییرات شدید دمایی لایه های مختلف آب، منجر به گرفتگی عضلات و در نهایت غرق شدگی شناگران می گردد.

  وی عنوان کرد: شرایط رسوبی دریاچه سدها، وجود ریشه و شاخه درختان و نبود دید کافی و امکان برخورد با اجسام سفت و نوک تیز دریاچه سدها را به محل نامناسبی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنا کردن در تاسیسات آبی استان بوشهر ممنوع است

شنا کردن در تاسیسات آبی استان بوشهر ممنوع است