مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-03سياسي

روحیه جهادی نوجوانان امروز کم از رزمندگان دفاع مقدس ندارد


نوجوانان امروز اگر موضوعی برای دفاع از کشور، مردم و انقلاب مطرح شود، درست همانند رزمندگان نوجوان دفاع مقدس روحیه جهادی برای دفاع از کشور و زدن به دل خطر دارند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها-علیرضا صفاری فر: نوجوانان عزیز نسل چهارم انقلاب اگر در تصویرهای دفاع مقدس بنگرند، نماد مقاومت را در چهره های دانش آموزان آن دوران خواهند دید، دانش آموزانی همچون شهید فهمیده، شهید بهنام محمدی و دیگر دانش آموزان به نماد مقاومت در مقابل زورگویان تبدیل شدند و باید نوجوانان و دانش آموزان ما امروزه از این شهدا درس عبرت کرده و آنان را الگوی خود قرار دهند.

اینها بخش هایی از صحبت های خدابخش کبریایی یکی از رزمندگان اردستانی دوران دفاع مقدس است که در عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) و عملیات های دیگر پس از آن نقش اساسی داشته است، کبریایی زمانی که پا به دنیای جبهه گذاشته همانند بسیاری از دیگر رزمندگان دفاع مقدس خود نوجوان بوده است؛ گفت وگوی ما با این رزمنده هشت سال دفاع مقدس را در ادامه می خوانید: آقای کبریایی، از نقش اردستان در عملیات آزادسازی خرمشهر برایمان بگویید.

همان طور که می دانید صدام در روز 31 شهریور سال 59 در شرایطی که تمام خبرنگاران دنیا را جمع کرده و درمصاحبه ای اعلام کرده بود که سه روز دیگر نصف ایران و در ادامه تهران را خواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی نوجوانان امروز کم از رزمندگان دفاع مقدس ندارد

روحیه جهادی نوجوانان امروز کم از رزمندگان دفاع مقدس ندارد