مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-13سياسي

طراحی و ساخت موتورهای هوایی توربینی و پیستونی در نیروی هوایی ارتش


اقدامات ارزشمندی در زمینه طراحی و ساخت موتورهای توربینی و پیستونی و تولید فیوزهای هوشمند با هدف ارتقای توان نقطه زنی در لایه های مورد نظر انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (سه شنبه 23 خردادماه) در همایش تبیین فرمایشات رهبر انقلاب که به میزبانی دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، گفت: نوزدهم بهمن ماه و شرفیابی هایی که از سال 57 تا کنون به صورت مداوم انجام شده، برای ما صرفاً یک حرکت نمادین و بازآفرینی یک واقعه تاریخی نیست بلکه هر یک از این دیدارها یک بیعت نو، تجدید آرمان، حیات جدید و تزریق خون تازه ای در رگ های نیروی هوایی است.

وی ادامه داد: رهنمودها، تدابیر، اشارات و فرماندهی معظم کل قوا در این دیدارها با اشراف عمیق، نگاه تیزبین و دوراندیشی که دارند، راهبردهای ما تلقی می شوند.

در واقع، این بیانات مشخص کننده مسیر حرکت ما هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اعتقاد فرماندهان و مدیران و کارکنان سخت کوش نهاجا این است که سال کاری ما از 19 بهمن هر سال آغاز می شود، تصریح کرد: توجه به فرمایشات معظم له در طول سال های متمادی در شرفیابی های 19 بهمن ماه، منشور کاملی از بایسته ها را پیش روی ما قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت موتورهای هوایی توربینی و پیستونی در نیروی هوایی ارتش

طراحی و ساخت موتورهای هوایی توربینی و پیستونی در نیروی هوایی ارتش