مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-20سياسي

کتابخانه عمومی کلاته های شرقی میامی گلنگ زنی می شود


با پیگیری های انجام شده، ساخت کتابخانه عمومی که از مطالبات مردم منطقه کلاته های شرقی است، در این روستاها کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری صبح سه شنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه همگرایی باعث پیشرفت یک منطقه خواهد شد افزود: منطقه کلاته های شرقی دارای ظرفیت بسیار بالایی است و باید از این ظرفیت در راستای شکوفایی روستاها استفاده شود.

وی مهم ترین وظایف دهیاران و شوراهای اسلامی را پیگیری مشکلات روستاها دانست و گفت: با پیگیری های انجام شده، کلنگ زنی کتابخانه عمومی در منطقه کلاته های شرقی را در آینده نزدیک خواهیم داشت.

شناسایی خیران و سرمایه گذاران فرماندار میامی با بیان اینکه هر یک از روستاهای شهرستان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف دارد، گفت: دهیاران باید برای شناسایی ظرفیت ها به خصوص در زمینه فرهنگی تلاش کنند.

آشوری به کارگیری ظرفیت ها برای توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان میامی را خواستار شد و گفت: ایجاد وحدت، همدلی و مشارکت بیشتر روستاییان در اداره امور روستا از موارد مهم و قابل توجه در حوزه فعالیت دهیاری ها است.

وی افزود: موضوع مردمی کردن امور روستا و همچنین استفاده از تمام ظرفیت ها به طور جدی مورد توجه قرار گیرد زیرا باعث سوق دادن دهیاری ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی کلاته های شرقی میامی گلنگ زنی می شود

کتابخانه عمومی کلاته های شرقی میامی گلنگ زنی می شود