مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-03سياسي

بیعت 3000 گلستانی با آرمان های انقلاب در حرم مطهر امام خمینی(ره)


اعزام کاروان استان گلستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) آغاز شده و حدود 3000 نفر برای شرکت در مراسم متمرکز سی و چهارمین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، در مراسم بدرقه و اعزام مردم ولایت مدار گرگان به حرم مطهر امام خمینی(ره) جهت شرکت در سی و چهارمین سالگرد رحلت ملکوتی امام(ره) ضمن عرض تسلیت این ایام عنوان کرد: به منظور گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) وقیام خونین 15 خرداد، اکثر شهرها و روستاهای استان با محوریت پایگاه بسیج وهیئت امنا مساجد در این ایام مراسم گرامیداشت برگزار خواهند کرد.

وی افزود: امروز اولین کاروان اعزامی استان گلستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) از شهرستان گرگان است و در مجموع استان، 3000 نفر برای شرکت در مراسم متمرکز سی و چهارمین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

ملک شاهکوهی افزود: از امروز، اعزام راهیان نور غرب کشور آغاز خواهد شد که در این مرحله 200 نفر از زائرین مرقد امام، پس از شرکت در مراسم عازم مناطق عملیاتی غرب کشور خواهند شد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خبر داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در سال 1402 شش هزار نفر در قالب اردوهای فرهنگی معنوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیعت 3000 گلستانی با آرمان های انقلاب در حرم مطهر امام خمینی(ره)

بیعت 3000 گلستانی با آرمان های انقلاب در حرم مطهر امام خمینی(ره)