مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-10ورزشي

گام بلند ناهید کیانی برای کسب سهمیه المپیک پاریس


بانوی تاریخ ساز تکواندو ایران با کسب دو مدال ارزشمند در کمتر از یک هفته راه خود را برای کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس هموار کرد.

- ؛ گروه ورزشی- محمد بیرامی: یکشنبه گذشته 14 خردادماه در حالی پرونده بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در سالن کریستال شهر باکو بسته شد که تیم ملی ایران توسط ناهید کیانی موفق به کسب یک نشان طلای با ارزش توسط ناهید کیانی شد.

طلایی که برای اولین بار در تاریخ ورزش تکواندو بانوان بی سابقه بود.

تنها یک روز بعد از پایان رقابتهای جهانی کیانی به همراه اعضای تیم ملی باکو را به قصد ایتالیا و شهر رم جهت حضور در نخستین مرحله از رقابت های گرندپری در سال 2023 ترک کرد و کمتر از 5 روز بعد آن مدال طلا، روی شیهاپ چانگ پهن شده در دانشگاه تربیت بدنی فرو ایتالیکو بازهم درخشید.

این تکواندوکار ایران در ایتالیا با برتری مقابل حریفانی از تایلند، مراکش و کره جنوبی راهی دیدار نهایی شد و در پیکار نهایی در یک مبارزه نزدیک برابر جید جونز از بریتانیا با کوله باری از مدال های جهانی المپیک، جهانی و گرندپری ها نتیجه را واگذار کرد و به نشان نقره دست پیدا کرد.

نماینده کشورمان در شرایط فعلی با 148.

67 امتیاز در مکان پانزدهم رنکینگ المپیکی قرار دارد و با کسب این دو مدال طلا و نقره ارزشمند صعود قابل توجهی در این جدول خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند ناهید کیانی برای کسب سهمیه المپیک پاریس

گام بلند ناهید کیانی برای کسب سهمیه المپیک پاریس