مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:252023-05-29سياسي

حضور کاروان زیر سایه خورشید در روستای ده زیار کرمان


در آستانه میلاد امام رضا (علیه السلام) شمیم عطر رضوی در روستای تعزیه ایران پیچید و ده زیار میزبان کاروان زیر سایه خورشید شد.

- ایسنا/کرمان در آستانه میلاد امام رضا (علیه السلام) شمیم عطر رضوی در روستای تعزیه ایران پیچید و ده زیار میزبان کاروان زیر سایه خورشید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد ثامن الحجج (علیه السلام) شمیم عطر رضوی در روستای تعزیه ایران پیچید و مردم روستای ده زیار برای دوازدهمین سال متوالی میزبان کاروان زیر سایه خورشید شدند.

در این مراسم حجت الاسلام مختارآبادی امام جمعه ماهان به بیان فضیلت زیارت امام رضا علیه السلام بیان کرد: آیت الله طباطبایی فرمودند هر کس از هر جا درمانده شود و پیش امام رضا علیه السلام برود دست خالی بر نمی گردد.

وی گفت: همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که زمانی که از امام رضا علیه السلام مطلبی را طلب می کنیم و حاجتی را می خواهیم، چیز کمی از آن حضرت نخواهیم.

بنابراین گزارش، جشن زیر سایه خورشید در روستای ده زیار که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (علیه السلام) برگزار شد، با مدیحه سرایی و مولودی خوانی، اجرای سرود، پخش کلیپ و برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاروان زیر سایه خورشید در روستای ده زیار کرمان

حضور کاروان زیر سایه خورشید در روستای ده زیار کرمان