مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:162023-06-19اقتصادي

برق مجانی، دوره بازگشت سرمایه استخراج رمزارز را به نصف کاهش داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ظهر امروز در چهارمین جلسه کارگروه استانی کشف مراکز غیرمجاز رمزدارایی در این استان اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون 708 دستگاه غیرمجاز کشف شده که مصرف انرژی این دستگاه ها به صورت ماهانه معادل سه هزار مشترک خانگی استان سمنان است.

وی گفت: با توجه به تعداد کشف شده دستگاه ها و مزارع استخراج در کشور، استان سمنان باید در حوزه شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز به عدد مطلوب تری دست پیدا کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان اینکه تعداد 41 مزرعه در سال 1401 توسط این شرکت شناسایی و به کمک عوامل امنیتی و انتظامی کشف و ضبط شده است، افزود: ترخیص دستگاه های استخراج رمزدارایی غیراستاندارد، تسریع در رسیدگی پرونده ها و رفع موانع برای ورود به محل های مشکوک به استخراج رمزدارایی غیرمجاز از جمله درخواست های این شرکت بوده که توسط نهادهای مربوطه به طور جدی مورد توجه واقع شده است.

حسینی نژاد تصریح کرد: استفاده غیرمجاز از برق به خصوص در بخش صنعت، هزینه مصرف انرژی ماینرها را به صفر رسانده و با توجه به این موضوع دوره بازگشت سرمایه در حالت غیرمجاز به 50 درصد مقدار واقعی برساند و از طرفی یک مزرعه 100 ماینری می تواند با استفاده از برق غیرمجاز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق مجانی، دوره بازگشت سرمایه استخراج رمزارز را به نصف کاهش داده است

برق مجانی، دوره بازگشت سرمایه استخراج رمزارز را به نصف کاهش داده است