مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-13اقتصادي

تجلیل از هنرمندان صنایع دستی دارای مهر اصالت ملی در آذربایجان غربی


به مناسبت گرامیداشت هفته صنایع دستی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از هنرمندان صنایع دستی دارای مهر اصالت ملی تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به مناسبت گرامیداشت هفته صنایع دستی با حضور مرتضی صفری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از 20 هنرمند استانی تجلیل شد که در دو سال گذشته مهر اصالت ملی دریافت کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: امسال برای اولین بار در استان 900 میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره 16 به هنرمندان صنایع دستی پرداخت شده است.

مرتضی صفری اضافه کرد: 73 اثر در سطح استان مهر اصالت ملی گرفته اند که در نوع خود بی نظیر هستند اما متاسفانه این آثار و تولیدکنندگان آنها آنگونه که باید و شاید در سطح استان شناخته نشده اند.

حمید بهجت، جواد درویش زاده، بهنام حسین پور، بهروز و بهناز فری رضایی در منبت و ریزه کاری، امیر معظم و اسماعیل قنبری در معرق چوب، خدیجه سعید پور، مژگان گلدوست و نرمین ابراهیمی در گلیم بافی، اعظم آقاجانی در میناکاری، نجات هناره خلیانی در ساخت سازهای سنتی، حسن خزایی در مشبک و خراطی، جواد ابوالحسن اوغلو در چاقوسازی، اسلام شیخلو در تراش سنگ های قیمتی، نعمت احمدی تبت در ملیله کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از هنرمندان صنایع دستی دارای مهر اصالت ملی در آذربایجان غربی

تجلیل از هنرمندان صنایع دستی دارای مهر اصالت ملی در آذربایجان غربی