مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:512023-06-12سياسي

اردبیل گهواره هنرهای ایرانی و اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مریم جلالی در نشست صمیمی هنرمندان صنایع دستی استان اردبیل با سعد القدومی رییس شورای جهانی صنایع دستی که در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: اردبیل چشم اشک آلود ایران است و باتوجه به نقشه کشور عزیزمان این موضوع کاملا مشهود است و اشک اردبیل به دلیل رنج ها و مقاومت های قابل احترام و تاثیرگذاری در طول تاریخ است که ثمره این رشادت ها را منجر به انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: اردبیل گهواره هنرهای ایرانی و اسلامی است و این موضوع در جای جای سطح استان اردبیل کاملا مشهود و نمایان می باشد و باید این ظرفیت های موجود به ثروت تبدیل شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گفت: باید به توسعه و پیشرفت پایدار صنایع دستی توجه ویژه صورت گرفت و هر یک هنرمند صنایع دستی یک چاه نفت بسیار ارزشمند و بی پایانی است و سرمایه گذاری و بیمه هنرمندان صنایع دستی، هزینه نیست و باید این نگرش تغییر پیدا کند.

جلالی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود به دو موضوع مهم امید و ایمان اشاره کردند و صنایع دستی در امید و ایمان آفرینی نقش اساسی و مهمی را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل گهواره هنرهای ایرانی و اسلامی است

اردبیل گهواره هنرهای ایرانی و اسلامی است