مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-19ورزشي

صعود نماینده گلستان به لیگ دسته اول فوتسال کشور


تیم فوتسال «ماهوت شمال» علی آباد کتول با سه برد و دو تساوی و کسب یازده امتیاز در گروه خود صدر نشین شد و یک هفته مانده به پایان مرحله نهایی به لیگ دسته اول فوتسال صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مرحله پایانی رقابت های لیگ دسته دوم کشور عصر روز گذشته با انجام یک دیدار حساس بین تیم های ماهوت شمال علی آباد کتول و هیات فوتبال شهر شوط در سالن ورزشی سرداران علی آباد کتول پیگیری شد که تیم ماهوت شمال به عنوان تنها نماینده استان در لیگ دسته دو فوتسال، موفق شد در یک بازی پر گل نماینده آذربایجان غربی را با نتیجه 6 بر چهار شکست دهد و به لیگ دسته یک کشور راه پیدا کند.

گل های تیم ماهوت را جاوید کبیری ( دو گل) ، حمید کلته ، محمد زمان مسلمی پور ، پوریا وطنی و ولی الله رضایی به ثمر رساندند.

برای نماینده آذربایجان هم هادی رضوان ( دو گل) ، جعفر عالی پور و سعید عبدی زاده گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار حساس را حسین توانا ، طاها درخشان فر ، مجید کریمیان و محمد امین اکبری بر عهده داشتند و علی کلبادی نژاد و منصور سبزواری به عنوان ناظر داوری و نماینده فدراسیون بر روند اجرای مسابقه نظارت داشتند.

سعید شربت خوار سرمربی تیم ماهوت شمال در پایان بازی ضمن ستایش بازیکنان این تیم و تشکر از مسئولان شهرستان و استان در حمایت از تیم ماهوت اظهارداشت: نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود نماینده گلستان به لیگ دسته اول فوتسال کشور

صعود نماینده گلستان به لیگ دسته اول فوتسال کشور