مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-07اجتماعي

افتتاح هنرستان دخترانه 12 کلاسه خیرساز در گنبدکاووس


هنرستان دخترانه 12 کلاسه که تمام هزینه آن توسط یکی از خیران گلستانی پرداخت شده است در گنبدکاووس به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گلستان هنرستان دخترانه 12 کلاسه که تمام هزینه آن توسط یکی از خیران گلستانی پرداخت شده است در گنبدکاووس به بهره برداری رسید.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان ظهر امروز چهارشنبه 17 خردادماه 1402 در آیین افتتاح هنرستان 12 کلاسه زنده یاد احمد محمدی در شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: طی چند سال اخیر خیران و نوع دوستان نقش بسیار مهمی را در احداث مدارس، تجهیز کلاس های درس و حتی خرید لوازم التحریر و دیگر ملزومات تحصیل دانش آموزان داشته اند.

مهندس وحید فراهی با بیان اینکه با کمک خیران اقدامات ارزشمندی در سراسر استان گلستان به خصوص مناطق محروم و نیازمند انجام شده است، ادامه داد: در همین راستا شاهد افتتاح هنرستان 12 کلاسه دخترانه در شهرستان گنبدکاووس هستیم.

وی با اشاره به برخی مشخصات این پروژه توضیح داد: عملیات اجرایی این آموزشگاه از سال 1399 در زیربنای 2 هزار و 170 مترمربع و در سه طبقه آغاز شد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان با تأکید بر اینکه رقمی معادل 270 میلیارد ریال که همه مبلغ توسط خانواده مرحوم احمد محمدی تأمین گردید برای این پروژه هزینه شده است، خاطرنشان کرد: آموزشگاه مذکور با کاربری تحصیل دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هنرستان دخترانه 12 کلاسه خیرساز در گنبدکاووس

افتتاح هنرستان دخترانه 12 کلاسه خیرساز در گنبدکاووس