مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-18اقتصادي

تهدید 17 صنعت انرژی بر فارس به قطعی برق


مدیرعامل برق منطقه ای فارس با اشاره به فعالیت 17 صنایع انرژی بر در استان فارس، تاکید کرد: اگر این صنایع در مصرف برق صرفه جویی نکنند، قطعا با قطعی مواجه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یدالله حقیقی صبح امروز در نشست خبری با محوریت مدیریت صحیح مصرف برق درگذر از پیک تابستان سال 1402، اظهار داشت: در صورتی که مصرف برق در کشور مدیریت نشود با پدیده فروپاشی ولتاژ که منجر به خاموشی سراسری شبکه می شود، روبه رو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه تلاش صنعتگران این است که به سمت خاموشی سراسری نرویم، افزود: واگرایی شبکه به این معنی است که کل شبکه به طول یک هفته از کار می افتد و خاموشی سراسری به وجود خواهد آمد، اما تمام ارکان صنعت برق در تلاش هستند که حتی به آن نزدیک هم نشویم.

مدیرعامل برق منطقه ای فارس با طرح این سوال که تا چه زمانی در تابستان ها مشکل خواهیم داشت، گفت: تا زمانی که قیمت انرژی بسیار پایین باشد این مشکلات همچنان ادامه دار خواهد بود.

حقیقی با اشاره به اینکه تعرفه ها و قیمت هر کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی قابل مقایسه با یکدیگر نیستند، عنوان کرد: در شرکت برق منطقه ای فارس قریب به 700 پروژه ابلاغ شده که نیاز مالی امروز آن 150 هزار میلیارد تومان است که در شرایط امروز تحقق آن سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید 17 صنعت انرژی بر فارس به قطعی برق

تهدید 17 صنعت انرژی بر فارس به قطعی برق