مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-15فرهنگي

تهیه کننده گاندو برای دومین سال دبیر جشنواره فیلم فجر شد


محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور طی حکمی تهیه کننده سریال گاندو را به سمت دبیر چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر منصوب کرد.

- محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور طی حکمی تهیه کننده سریال گاندو را به سمت دبیر چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر منصوب کرد.

محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور طی حکمی مجتبی امینی را به سمت دبیر چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، متن حکم دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به این شرح است: جناب آقای مجتبی امینی  نظر به تجربه و تعهد، جنابعالی را به سمت دبیر چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب می نمایم.

امید است با اتکا به پروردگار متعال و با عنایت به افق های ترسیم شده در نقشه گام دوم انقلاب اسلامی و راهبردهای کلان سازمان سینمایی مبتنی بر رویکرد قانون گرایی، استانداردسازی و عدالت محوری با سرلوحه قرار دادن سه ضرورت اجتناب ناپذیر سینمای ایران - اخلاق، آگاهی، امید ضمن همراهی با اهالی فرهیخته سینما، منتقدان و اصحاب رسانه، جوانان متعهد و با دانش؛ و با توجه به اصل صرفه جویی و اجتناب از هر گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده گاندو برای دومین سال دبیر جشنواره فیلم فجر شد

تهیه کننده گاندو برای دومین سال دبیر جشنواره فیلم فجر شد