مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:302023-05-31اقتصادي

همکاری با اتاق های بازرگانی با رویکرد صادرات صنایع دستی


مدیرکل بازاریابی و تجاری سازی معاونت صنایع دستی گفت: همکاری با اتاق های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای هدف همچون ترکیه، روسیه، قطر با رویکرد صادرات صنایع دستی در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نخستین نشست تخصصی بازاریابی با حضور فرزاد اوجانی مدیرکل بازاریابی و تجاری سازی، محمدحسین عسکرپور مدیر کل حمایت از تولید معاونت صنایع دستی، اعضای اتاق بازرگانی ایران و جمعی از تولیدکنندگان صنایع دستی در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

فرزاد اوجانی در این جلسه گفت: با توجه به ضرورت معرفی ظرفیت های صنایع دستی به فعالان اقتصادی کشور، این نشست با حضور تولیدکنندگان صنایع دستی و اعضای اتاق بازرگانی کشور برگزار شد.

مدیرکل بازاریابی و تجاری سازی معاونت صنایع دستی افزود: در برنامه های پیش رو، همکاری و هماهنگی با اتاق های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای هدف همچون ترکیه، روسیه، قطر و … با رویکرد صادرات صنایع دستی در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار نفر شاغل در حوزه صنایع دستی داریم که بیش از 500 هزار نفر در حوزه تولید در 299 رشته فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با اتاق های بازرگانی با رویکرد صادرات صنایع دستی

همکاری با اتاق های بازرگانی با رویکرد صادرات صنایع دستی