مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-06سياسي

تبدیل وضعیت نیروهای موقت در گام نهایی/ ساماندهی اولویت است


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، شرکتی و موقت در گام نهایی قرار گرفته و به زودی شاهد اجرای آن در دولت سیزدهم خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر غنی نظری ظهر سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: چهار ایراد شورای نگهبان و 2 ایراد نظارتی مجمع تشخیص مصلحت در حال رفع شدن است تا طرح ساماندهی نیروی انسانی و تبدیل وضعیت این نیروها با تأیید نهایی برای اجرا به دولت ارسال شود.

وی مظلومیت نیروی انسانی شاغل در صدا و سیما را یادآور شد و تصریح کرد: باید مدیران صدا و سیما توجهی جدی به نیروهای زبده، متعهد، متخصص و کارآمد داشته باشند تا شاهد تولید آثار ارزشمند و فاخر در رسانه ملی باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل غفلتی که در سال های گذشته در بحث نیروی انسانی شده ما در اشکال مختلف از ساعتی گرفته تا شرکتی و قراردادی نیروی فعال را در صدا و سیما شاهد هستیم در حالی که باید استخدام پیمانی و رسمی این نیروها با همکاری صدا و سیما به سرانجام رسیده و تعیین تکلیف شود.

نظری افزود: امیدواریم در دوره جدید مسئولیت مدیرکل صدا و سیمای اردبیل که خود از نیروهای توانمند جنوب استان اردبیل است، زمینه و بستر ساماندهی نیروی انسانی در صدا و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت نیروهای موقت در گام نهایی/ ساماندهی اولویت است

تبدیل وضعیت نیروهای موقت در گام نهایی/ ساماندهی اولویت است