مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-21سياسي

انجمن سینمای جوانان ایران تنها یک نمایندگی در تهران دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، باتوجه به فعالیت مجازی برخی صفحه های نامعتبر در فضای مجازی به نام انجمن سینمای جوانان ایران در شهر های اطراف تهران و تخلف های صورت گرفته با نام و اعتبار انجمن سینمای .

- انجمن سینمای جوانان ایران در استان تهران تنها یک دفتر رسمی، با عنوان انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر ویژه تهران دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، باتوجه به فعالیت مجازی برخی صفحه های نامعتبر در فضای مجازی به نام انجمن سینمای جوانان ایران در شهر های اطراف تهران و تخلف های صورت گرفته با نام و اعتبار انجمن سینمای جوانان ایران در سطح استان تهران، به این وسیله اعلام می شود که تنها دفتر رسمی انجمن سینمای جوانان ایران در استان تهران، دفتر ویژه تهران با مدیریت محمدتقی عسگری است.

انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر ویژه تهران به نشانی؛ تهران - خیابان استاد نجات اللهی جنوبی (ویلای سابق) - کوچه ششم - پلاک 11 - کد پستی 1598667511 و شماره تماس 02188802877 و 02188892943 است.

لازم به ذکر است هرگونه تخلف، استفاده از نام و نشان انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان نمایندگی و دفتر، پیگرد قانونی خواهد داشت و انجمن سینمای جوانان ایران هیچ تعهدی دربراب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن سینمای جوانان ایران تنها یک نمایندگی در تهران دارد

انجمن سینمای جوانان ایران تنها یک نمایندگی در تهران دارد