مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-06سياسي

نشست روسای پارک های علم و فناوری کشور خردادماه در اردبیل برگزار می شود


رییس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: برگزاری نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری کشور با حضور مسئولان و مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان و تحقق اهداف پایتخت گردشگری .

- ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: برگزاری نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری کشور با حضور مسئولان و مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان و تحقق اهداف پایتخت گردشگری 2023 در استان اردبیل در 24 و 25 خرداد 1402 برگزار خواهد شد.

یوسف عباسپور 16 خرداد در جمع خبرنگاران به اهمیت این نشست اشاره کرد و گفت: نشست تخصصی روسای پارک های علمی و فناوری کشور بستر مناسبی برای گفتمان سازی اقتصاد دانش بنیان استان می باشد که می تواند نیازهای فناورانه صنعت استان را در اختیار پارک های سراسر کشور قرار دهد تا گره ای از نیازهای فناورانه صنعتی استان حل شود.

همچنین پتانسیل ها و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک اردبیل نیز به آنها معرفی شود تا شرایط همکاری های همه جانبه در سراسر کشور فراهم گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست روسای پارک های علم و فناوری کشور خردادماه در اردبیل برگزار می شود

نشست روسای پارک های علم و فناوری کشور خردادماه در اردبیل برگزار می شود