مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-17اجتماعي

ماندگاری هوای گرم در مشهد تا دوشنبه هفته آینده


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز دمای هوای مشهد به 37 درجه بالای صفر می رسد و تا دوشنبه هفته آینده به طور نسبی مقدار جزیی افزایش دما خواهیم داشت و هوای گرم در مشهد ماندگار است.

- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی خبر داد ماندگاری هوای گرم در مشهد تا دوشنبه هفته آینده ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز دمای هوای مشهد به 37 درجه بالای صفر می رسد و تا دوشنبه هفته آینده به طور نسبی مقدار جزیی افزایش دما خواهیم داشت و هوای گرم در مشهد ماندگار است.

آیدا فاروقی در گفت وگو با ایسنا در خصوص پیش بینی وضعیت جوی خراسان رضوی اظهار کرد: با بررسی و نقشه های مدل هواشناسی، ضمن ماندگاری هوای گرم و افزایش نسبی دما، پدیده جوی غالب در سطح استان تا دوشنبه هفته آینده، تغییرات در شدت و سرعت وزش باد خواهد بود که به تناوب در اکثر نقاط استان، به خصوص نواحی بادخیز و مستعد، وزش باد شدید لحظه ای توأم با گردوخاک، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین از عصر امروز در نواحی مرتفع و کوهستانی شمالی و غربی به ویژه دامنه های بینالود افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری هوای گرم در مشهد تا دوشنبه هفته آینده

ماندگاری هوای گرم در مشهد تا دوشنبه هفته آینده