مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:402023-05-30سياسي

وحیدی: ایجاد کمیته حقیقت یاب توسط دشمن یک جنگ جدی علیه ایران است


وزیر کشور به تحرکات حقوقی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مباحث حقوقی با عناوینی چون کمیته حقیقت یاب در کنار جنگ شناختی و رسانه ای، - یک جنگ جدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی روز سه شنبه در گردهمایی روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور که در محل وزارت امور خارجه برگزار شد، افزود: فعالیت سفرا در خارج از کشور، مجاهدت مستمر در دفاع از منافع ملی است.

دشمن در شرایط فعلی، جنگی همه جانبه را طراحی و اجرا کرده که حوزه های شناختی، ادارکی و نفوذ در افکار عمومی را هدف گرفته است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید در این حوزه ها، ابتکار عمل و پیشتازی را در دست گیریم، اضافه کرد: در این جنگ، روایتگری و روایت اول، اهمیت بالایی دارد و دشمن با تسلط رسانه ای و در مقاطعی غفلت داخلی، در ذهن و افکار مردم در اقصی نقاط جهان، تصویری غیر واقعی از ایران عزیز به نمایش درآورده است.

وحیدی با اشاره با اغتشاشات سال گذشته و تلاش رسانه های معاند برای نفوذ در افکار عمومی و وارونه جلوه دادن حقایق، یادآور شد: سیاست مداران ارشد خارجی هم در تله این محاسبات غلط افتادند و کاملا معلوم بود بدون توجه به واقعیت های کشور، اسیر روایتگری معاندان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: ایجاد کمیته حقیقت یاب توسط دشمن یک جنگ جدی علیه ایران است

وحیدی: ایجاد کمیته حقیقت یاب توسط دشمن یک جنگ جدی علیه ایران است