مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-15سياسي

مسئولیت اعزام مبلغ برای تبلیغ روستایی به حوزه علمیه واگذار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات متعلق به حوزه علمیه است، گفت: مسئولیت اعزام مبلغ برای تبلیغ روستایی به حوزه علمیه واگذار می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامحسین حقانی امروز در جلسه با روحانیون طرح هجرت استان هرمزگان اظهار کرد: قشر روحانیت با توجه به دغدغه ها و فعالیت های جدی در حوزه کاری خود، موفق شده تفکری به عنوان تفکر انقلاب اسلامی در دنیا پیاده سازی کند که تاکنون برای این تفکر، جایگزینی پیدا نشده است.

وی افزود: نقش روحانیت در فضای تفکری تنها به بحث دینداری مردم منحصر نیست بلکه در خصوص مدل حکومت داری، مقابله با استکبار و … فکر روحانیت بسیار ارزشمند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: اگرچه گاهاً نگاه خودمان به طلبگی، محدود و کوچک است اما معتقدم حوزه های علمیه با ایجاد تفکر و مباحث انجام شده توانسته اند تفکر عظیمی را تولید و به جهان صادر کنند.

حجت الاسلام حقانی همچنین با تاکید بر اینکه فضای روحانیت، گسترده است، ادامه داد: در دنیا نه تنها مشابه این تفکر عظیم پیدا نشده بلکه کمر متفکرین مخالف را نیز شکسته است، تفکر امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز احیای تفکر اهل بیت علیهم السلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت اعزام مبلغ برای تبلیغ روستایی به حوزه علمیه واگذار می شود

مسئولیت اعزام مبلغ برای تبلیغ روستایی به حوزه علمیه واگذار می شود