مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-12اجتماعي

مهارت آموزی حلقه مفقوده اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در صنعت است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه توانمندسازی بیکاران فاقد مهارت یکی از راهکارهای اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: مهارت آموزی حلقه مفقوده اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در صنعت است.

- شهرام ملایی هزاروندی در جمع خبرنگاران با اشاره به رسالت آموزش مهارتی و تدوین برنامه اجرایی برای 19 گروه هدف در سطح استان خوزستان، اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه ای محور توسعه اشتغال است و اشتغال پایدار با هم افزایی و تعامل بین بخشی حاصل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان برای 1402 سه نقش محوری و اساسی مهارتی معطوف به اشتغال و خدمات را برنامه ریزی کرده است، افزود: ظرفیت خالی کارگاه های آموزشی در سطح استان خوزستان با همکاری سپاه، بسیج، صنایع و اصناف قابلیت واگذاری دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: مهارت آموزی حلقه مفقوده اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در صنعت است که سازمان فنی و حرفه ای با همکاری تمام مجموعه ها می تواند حلقه این اتصال باشد و نقش محوری ایفا کند.

ملایی هزاروندی گفت: توانمندسازی افراد بیکار فاقد مهارت از طریق آموزش مهارت های شغلی و تخصصی یکی از این راهکارهای اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی حلقه مفقوده اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در صنعت است

مهارت آموزی حلقه مفقوده اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در صنعت است