مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-04اقتصادي

زمان فعالیت مترو و اتوبوس در تهران افزایش می یابد


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیما بدرقه با اشاره به آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای خدمات رسانی ناوگان حمل و عمومی همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات از نیمه دوم خرداد (16 خرداد) اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه دولت به منظور صرفه جویی در مصرف برق در فصل گرما و شروع به کار ادارات از ساعت 6 صبح، زمان خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز برای رفاه حال شهروندان افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به همین منظور، سرویس دهی در خطوط مترو تهران و حومه نیز از 16 خرداد تا 15 شهریور در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی السابق ساعت 22 خواهد بود.

بدرقه تأکید کرد: فعالیت خطوط متروی تهران از 16 خرداد تا نیمه شهریور، در روزهای پنجشنبه از ساعت 5 و نیم صبح و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: خطوط اتوبوسرانی نیز از ساعت 5 و 30 دقیقه صبح کار خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان فعالیت مترو و اتوبوس در تهران افزایش می یابد

زمان فعالیت مترو و اتوبوس در تهران افزایش می یابد