مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 00:452023-06-03اقتصادي

اجرای طرح واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین در کرمان


مدیر کل دامپزشکی استان کرمان از اجرای طرح واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صدیقه کاظمی نیا روز شنبه با اعلام شروع طرح واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دام سنگین استان به رسانه های گفت: واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین، از اول خردادماه سال جاری با مشارکت بخش دولتی و خصوصی در واحدهای صنعتی، نیمه صنعتی و روستایی و عشایری آغاز گردید که به مدت 45 روز کاری ادامه دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان بیان کرد: با توجه به تردد و نقل و انتقال دام در سطح استان و احتمال خطر شیوع بیماری، به منظور اجرای کامل این طرح، پوشش واکسیناسیون در جمعیت دامی شهرستان ها به صورت کامل صورت می گیرد و تمامی جمعیت دام سنگین واکسینه می شوند.

وی گفت: اصلی ترین هدف دامپزشکی در اجرای این طرح پوشش حداکثری واکسیناسیون و حفاظت از سرمایه های دامی در جمعیت دام سنگین استان می باشد لذا با توجه به جمعیت دام سنگین موجود در استان پیش بینی می گردد در این طرح حدوداً پنجاه هزار رأس دام علیه بیماری واکسینه شود.

این مقام مسئول با اعلام اینکه یکی از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از شیوع ویروس تب برفکی به عنوان یکی از زیانبارترین بیماری های دام، واکسیناسیون به موقع و منظم با استفاده از واکسن مؤثر می باشد، تصریح کرد: هر ساله، بیماری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین در کرمان

اجرای طرح واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین در کرمان