مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-10اقتصادي

عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور سرعت می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا صادقیان فر مجری طرح نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن در حاشیه بازدید از طرح های مساکن ملی هشترود استان آذربایجان شرقی به خبرنگاران افزود: - مجری طرح نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از مهم ترین محورهای دور جدید جلسات تامین زمین برای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن بررسی میزان پیشرفت این پروژه ها در استان هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، علیرضا صادقیان فر مجری طرح نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن در حاشیه بازدید از طرح های مساکن ملی هشترود استان آذربایجان شرقی به خبرنگاران افزود: طرح حمایتی مسکن ملی تنها مربوط به مناطق شهری نیست و بخش های روستایی را هم پوشش می دهد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور سرعت می گیرد، اضافه کرد: یکی از مهم ترین محورهای دور جدید جلسات تامین زمین برای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن بررسی میزان پیشرفت این پروژه ها در استان هاست.

به گفته مجری طرح نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن در این نشست ها برای آسیب شناسی و رفع موانع موجود بر سر پیشرفت کار در استان ها تلاش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور سرعت می گیرد

عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور سرعت می گیرد