مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-08اقتصادي

راه اندازی صنایع تبدیلی موجب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی می شود


راه اندازی و رونق صنایع تبدیلی می تواند موجب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، اشتغالزایی و افزایش درآمد در بخش کشاورزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمدآقامیری عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری مراغه که در جریان سفر دو روزه به استان آذربایجان شرقی، به عنوان نماینده رییس جمهور به همراه اکبر فتحی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، علی علیزاده، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی، داود اسدیان فرماندار مراغه و سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، اجتماعی این شهرستان برگزار شد، به بررسی مشکلات و مطالبات مردم این شهرستان پرداخت.

وی قول پیگیری مشکلات مردم مراغه در هیئت دولت و انتقال این مطالبات به رییس جمهور را داد و افزود: محصول سیب یک مزیت نسبی برای شهرستان مراغه است و باید برای حمایت از این محصول، صنایع تبدیلی در مراغه رونق پیدا کند.

وی با بیان اینکه فعالیت صنایع تبدیلی در افزایش بهره وری بخش کشاورزی مؤثر است، افزود: 30 درصد سهمی که برای فسادپذیری محصولات کشاورزی در نظر گرفته می شود، با ایجاد صنایع تبدیلی به چرخه مصرف بر می گردد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی افزود: راه اندازی و رونق صنایع تبدیلی می تواند موجب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، اشتغالزایی و افزایش درآمد در بخش کشاورزی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صنایع تبدیلی موجب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی می شود

راه اندازی صنایع تبدیلی موجب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی می شود