مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-12اقتصادي

شبکه برق جزایر هرمزگان اصلاح شد


مدیرعامل توزیع نیروی برق هرمزگان از اصلاح شبکه برق جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک، بوموسی، هنگام، لارک، فارور، قشم و هرمز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کریمی با اشاره به اصلاح شبکه برق جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک، بوموسی، هنگام، لارک، فارور، قشم و هرمز گفت: سال گذشته 20 میلیارد تومان برای اصلاح شبکه برق این جزایر هزینه شد و امسال نیز 10 میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

وی با بیان اینکه شبکه برق تنب بزرگ به طور کامل و 80 درصد از شبکه برق تنب کوچک اصلاح شده است، اضافه کرد: بخش زیادی از شبکه های برق و پست های هوایی و زمینی جزیره بوموسی نیز اصلاح شده و اصلاح حدود 5 کیلومتر از شبکه های فرسوده این جزیره نیز اکنون در حال انجام است که تا 2 هفته دیگر به پایان می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان بیان کرد: در جزیره لارک هم بنیاد مستضعفان کارهای خوبی انجام داده و عملیات نصب 4 دستگاه مولد هزار و 670 کیلوواتی نیز آغاز شده و به زودی وارد مدار تولید می شود.

کریمی به طرح هوشمندسازی و رصدپذیری برای مشترکان نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته 100 دستگاه کلید هوشمند در حوزه فشار متوسط در نقاط مختلف استان نصب کردیم که قابلیت قطع از راه دور را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق جزایر هرمزگان اصلاح شد

شبکه برق جزایر هرمزگان اصلاح شد