مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-08اقتصادي

واکسیناسیون 800 قلاده سگ در برابر بیماری هاری


مدیر اداره دامپزشکی شهرستان ملایر از واکسیناسیون 800 قلاده سگ در برابر بیماری هاری و انجام تست سل و بروسلوز گاوداریها برای 8 هزار راس خبر داد.

- مهدی مظفری پور در گفتگو با خبرنگار مهر در ملایر اظهار کرد: شهرستان ملایر دارای حدود 220 روستای دارای سکنه است همه 220 روستای مذکور کم و بیش به امر کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

وی ادامه داد: این دام ها پروتیین حیوانی این جمعیت را تامی ن می کره که برای تولید پروتیین سالم و بهداشتی یکی از ارکان اصلی فعالیت های بهداشتی مجموعه دامپزشکی شهرستان ملایر در قالب بخش دولتی و خصوصی با شعار از مزرعه تا سفره است که با فعالیت شبانه روزی در کنار مردم بوده و سلامت و بهداشت عمومی جامعه را تأمین می کند.

مدیر اداره دامپزشکی ملایر تصریح کرد: دامپزشکی ملایر در بخش دولتی دارای نیروهای فعالی است که به صورت شبانه روزی امر نظارت بر مراکز تولید و عرضه مواد خام دامی از قبیل کشتارگاه های دام و طیور، کارخانجات لبنی، شرکتهای فرآوری گوشت، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، تالار و رستوران ها، کبابی ها و مراکز تهیه غذا، مراکز لبنیات سنتی، دانشگاه ها و مدارس شبانه روزی، مراکز نظامی، بیمارستانها و … نظارت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 800 قلاده سگ در برابر بیماری هاری

واکسیناسیون 800 قلاده سگ در برابر بیماری هاری