مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 18:102023-05-29حوادث

از کشف لوازم یدکی سرقتی خودروها تا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز


در استان های مختلف کشور وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف 2 خوردو لوکس خارجی تا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در شبانه روز گذشته در استان های مختلف کشور حوادث و جرایمی رخ داده است.

هر روز هم تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیس گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود که برخی از این جرایم به شرح ذیل است.

کشف 20 تن روغن احتکار شده در زاهدان رییس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان از کشف 20 تن روغن احتکار شده به ارزش بیش از 16 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ حسین علیزاده مقدم بیان داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپوی مقادیر زیادی روغن در انباری واقع در این استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با شناسایی محل نگهداری اقلام و هماهنگی با مقام قضایی، با همکاری بازرسان سازمان صمت در بازرسی از انبار موفق به کشف 20 تن روغن خوراکی شدند.

رییس پلیس اقتصادی استان سیستان و بلوچستان، ضمن بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان بیش از 16 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه مالک انبار دستگیر و پس از تشکیل پرونده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف لوازم یدکی سرقتی خودروها تا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز

از کشف لوازم یدکی سرقتی خودروها تا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز