مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-02اقتصادي

افزایش 40 درصدی سرانه ورزشی مشهد در سال 1402


رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بودجه ای که امسال پیش بینی کردیم، 40 درصد سرانه ورزشی در مشهد را افزایش خواهدداد و 23 مجموعه ورزشی جدید به ظرفیت ورزشی مشهد افزوده خواهدشد.

- رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد افزایش 40 درصدی سرانه ورزشی مشهد در سال 1402 ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بودجه ای که امسال پیش بینی کردیم، 40 درصد سرانه ورزشی در مشهد را افزایش خواهدداد و 23 مجموعه ورزشی جدید به ظرفیت ورزشی مشهد افزوده خواهدشد.

سید حسین علوی مقدم در گفت وگو با ایسنا، در حاشیه اختتامیه مسابقات جام رمضان خراسان رضوی اظهار کرد: مسابقات جام رمضان با زیرپوشش قراردادن بیش از 7500 نفر در 16 رشته ورزشی به پختگی کامل رسید.

در دوره جدید شورای اسلامی شهر مشهد برای اینکه حوزه ورزش را نظام مند کنیم و به پختگی رسیده و نگاه تخصصی که باید در حوزه ورزش اتفاق بیفتد، برای اولین بار کمیسیون ورزش و جوانان را در شهرداری مشهد مصوب کردیم که یک اتفاق نو است که در حال تسری در سایر شهرهاست.

وی افزود: در دومین سال جام برکت و کرامت مسابقات بوچیا، بسکتبال با ویلچر تا هندبال ساحلی را در این جشنواره برگزار کردیم و توجه به ورزش پایه از روز اول مورد توجه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی سرانه ورزشی مشهد در سال 1402

افزایش 40 درصدی سرانه ورزشی مشهد در سال 1402