مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-05اقتصادي

آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار مسکن در اردستان


رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: طرح نظارت بر فعالیت مشاوران معاملات املاک در شهرستان اردستان آغاز شده که با جدیت پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید سلامی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار مسکن به منظور نظارت بر تخلفات احتمالی به خصوص اخذ کمیسیون مازاد بر تعرفه قانونی، عدم نصب نرخنامه، عدم ارائه فاکتور، عدم رعایت مقررات جاریه در خصوص میزان افزایش اجاره بها در تنظیم قراردادها و غیره اجرا می شود.

وی افزود: این طرح با مشارکت بازرسان اداره تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و اتاق اصناف به صورت مستمر در سطح شهرستان اردستان اجرا می شود.

رییس اداره تعزیرات حکومتی اردستان خاطرنشان کرد: بازرسان با حضور در واحدهای مشاور املاک و بررسی اسناد و مدارک، صحت و سقم قولنامه ها و میزان دریافتی بابت حق کمیسیون را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت وقوع هر گونه تخلف تشکیل پرونده داده و جهت رسیدگی و برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند.

سلامی تاکید کرد: تعزیرات حکومتی اردستان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی آمادگی دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به اضافه دریافتی مشاورین املاک با هر اسم و عنوانی موضوع را از طریق سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار مسکن در اردستان

آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار مسکن در اردستان