مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-16سياسي

همه مردم استان بوشهر باید از مزیت های مرزنشینی برخوردار شوند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار فعالیت تعاونی های مرزنشینی در شهرستان ها شد و گفت: همه مردم استان بوشهر باید از مزیت های مرزنشینی برخوردار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: صنایع متعددی در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر است که دارای آلایندگی هستند.

وی خواستار مشخص شدن میزان دقیق آلایندگی ها و پرداخت حق آلایندگی استان به صورت کامل شد و اضافه کرد: مردم استان بوشهر میزبانان شایسته ای برای صنایع هستند و حق آنها باید پرداخت شود.

امام جمعه بوشهر به ترور دانشمندان هسته ای توسط دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمن دنبال توقف پیشرفت های کشور ما در این زمینه است ولی ایران اسلامی هیچگاه از پیشرفت های هسته ای عقب نخواهند نشست.

وی در ادامه با اشاره به دیدار خود با وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر مرزنشین هستند و باید از مزایای مرزنشینی از جمله خدمات تعاونی های مرزنشینان بهره مند شوند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه اقتصاد دریاپایه در این استان به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است افزود: تعاونی مرزنشینان استان فعال شده اما با این وجود مرکز شهرستان های مرزی همچنان از مزیت این تعاونی بی بهره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مردم استان بوشهر باید از مزیت های مرزنشینی برخوردار شوند

همه مردم استان بوشهر باید از مزیت های مرزنشینی برخوردار شوند