مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-12سياسي

صنایع دستی آمیخته تمدن تاریخی و اثر عاشقانه هنرمندان است


معاون سیاسی استانداری اردبیل گفت: صنایع دستی هنرمندان اردبیل آمیخته تمدن ایرانی و اسلامی و اثر عاشقانه بسیار ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان امروز در نشست صمیمی هنرمندان صنایع دستی استان اردبیل با مریم جلالی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور  و سعد القدومی رییس شورای جهانی صنایع دستی که در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: در سطح استان اردبیل بیس از 60 هزار فعال حوزه صنایع دستی به همراه خانواده های خود مشغول خلق آثار هنرمندانه خود که آمیخته با تمدن ایرانی و اسلامی است.

وی افزود: هر یک از آثار صنایع دستی هنرمندان استان اردبیل با تاثیر پذیری و آمیخته با روح و روان خود است و برای قرن ها ماندگار و حامل پیام های مختلفی بوده و باتوجه به این مسئله، آثار صنایع دستی یک اثر عاشقانه محسوب می شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل تصریح کرد: تابلوی بسیار ارزشمند مینیاتوری تاریخ  کهن و جدید اردبیل به مناسبت کنگره 3400 شهید استان اردبیل در دست ساخت است، پس از رونمایی به موزه آستان مبارک قدس رضوی اهدا خواهد شد .

قاسمیان گفت: باتوجه به ظرفیت های بسیار ویژه صنایع دستی استان اردبیل، از آقای سعد القدومی رییس شورای جهانی صنایع دستی و مسئولان وزارت میراث فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی آمیخته تمدن تاریخی و اثر عاشقانه هنرمندان است

صنایع دستی آمیخته تمدن تاریخی و اثر عاشقانه هنرمندان است