مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-09حوادث

18 کشته و زخمی در تصادفات عصر جمعه خراسان شمالی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: متاسفانه در 5 حادثه جاده ای خراسان شمالی 15 نفر مصدوم و 3 نفر کشته شده اند.

- ابوالفضل محبان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: از شروع بارش باران طی بعدازظهر امروز در خراسان شمالی متاسفانه 5 حادثه جاده ای رخ داده که در این حوادث 15 نفر مصدوم و 3 نفر کشته شده اند.

وی گفت: اولین حادثه بر اثر برخورد رخ به رخ دو خودروی کامیون و پژو پارس در محور آشخانه به جنگل گلستان بود که 3 نفر کشته برجا گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه شهدای دشت رها سازی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: دومین حادثه، برخورد 2 دستگاه خودروی پراید و تیبا در محور آشخانه به جنگل گلستان بود که 7 نفر مصدوم داشت که بعد از انجام امداد و کمک های اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

محبان تصریح کرد: سومین حادثه نیز میان 2 خودروی پراید و زانتیا در محور بجنورد اسفراین گردنه پلمیس رخ داد که یک نفر مصدوم داشت و توسط آمبولانس پایگاه امداد و نجات شهید  به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی ادامه داد: چهارمین حادثه بر اثر برخورد دو خودروی پراید در محور اسفراین به بجنورد گردنه اسدلی بود که 6 نفر مصدوم داشت که توسط آمبولانس پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 کشته و زخمی در تصادفات عصر جمعه خراسان شمالی

18 کشته و زخمی در تصادفات عصر جمعه خراسان شمالی