مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 17:022023-06-17اقتصادي

شهردار اردبیل: زیرگذر نیایش طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد


شهردار اردبیل از آغاز آسفالت ریزی پل و زیرگذر نیایش خبر داد و گفت: تلاش می کنیم پل نیایش را ظرف مدت یک ماه آینده آماده و تحویل شهروندان دهیم.

- محمود صفری، شهردار اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، در خصوص آخرین وضعیت پل نیایش اظهار کرد: پل نیایش  پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصدی دارد و هم اکنون آسفالت ریزی پل و زیرگذر در حال انجام است که تلاش می کنیم هر چه سریع تر عملیات عمرانی پل را به اتمام برسانیم و با افتتاح تحویل شهروندان دهیم.

وی با اشاره به این که فعلا مرحله ی اول آسفالت ریزی در حال انجام است، افزود: با اتمام مرحله ی اول آسفالت ریزی، جدول گذاری شروع و بعد از آن آسفالت ریزی مرحله دوم یا همان نهایی انجام خواهد شد و طبق برآورده اولیه برای پل و زیرگذر نیایش 8 هزار تن آسفالت ریزی می شود.

شهردار اردبیل با اشاره به موقعیت پل نیایش و تاثیر آن در روان سازی ترافیک شهر تصریح کرد: با افتتاح این پل شاهد کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور در ورودی شهر از سمت سرعین خواهیم شد.

صفری همچنین از اجرای فازهای بعدی پل نیایش در آینده خبر داد و گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری اردبیل رفاه حال شهروندان و اجرای پروژه هایی است که مطالبه ی مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اردبیل: زیرگذر نیایش طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد

شهردار اردبیل: زیرگذر نیایش طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد