مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-07سياسي

110 نفر از کارآفرینانی ایرانی شاغل در خارج معاف از سربازی شدند


بیش از 110 نفر از برترین متخصصان و کارآفرینان ایرانی شاغل در خارج از کشور با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان از خدمت سربازی معاف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مد ظله العالی)، رسما حمایت نظام وظیفه تخصصی در خارج از کشور به برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور افزوده شد.

وی ادامه داد: در حمایت مذکور متقاضی با انجام طرحی پژوهشی یا فناورانه در راستای انتقال دانش و تکنولوژی روز به کشور، راه اندازی کسب و کار یا ساخت محصول بدون نیاز به حضور در کشور و دوره آموزشی کارت معافیت از خدمت وظیفه عمومی را دریافت می کند.

معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی بیان کرد: نفر اولی که در حمایت مذکور در بهمن ماه سال 1399 موفق به اخذ مجوز شروع به کار شد، پس از ساخت محصولی بدون مشابه در ایران و انتقال دانش ساخت آن و تحویل نمونه ساخته شده به یکی از دانشگاه های کشور کارت معافیت از خدمت وظیفه عمومی خود را طی هفته آینده تحویل خواهد گرفت.

حسینی همچنین گفت: تا به امروز بیش از 110 نفر از برترین متخصصان و کارآفرینان ایرانی شاغل در خارج از کشور از طریق حمایت مذکور همکاری خود را با مراکز علمی، پژوهشی و فناورانه داخلی آغاز کرده که 9 نفر از آنها پروژه خود را در ماه های گذشته به پایان رسانده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 نفر از کارآفرینانی ایرانی شاغل در خارج معاف از سربازی شدند

110 نفر از کارآفرینانی ایرانی شاغل در خارج معاف از سربازی شدند