مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-10پزشكي

تشدید آسیب پذیری بهداشت و مسکن با بلایای آب و هوایی


نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد، استرالیایی هایی که خانه های آنان در بلایای مرتبط با آب وهوا مانند سیل، طوفان یا آتش سوزی جنگلی آسیب دیده یا ویران شده است، - ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد، استرالیایی هایی که خانه های آنان در بلایای مرتبط با آب وهوا مانند سیل، طوفان یا آتش سوزی جنگلی آسیب دیده یا ویران شده است، از اثرات قابل توجهی بر سلامت و مسکن رنج می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال اکسپرس، در این تحقیق، محققان دانشگاه ملبورن به داده های مبتنی بر جمعیت برای پیگیری نتایج سلامت، مسکن و بهبودی 1984 استرالیایی که خانه هایشان بین سال های 2009 تا 2019 تحت تاثیر بلایای آب وهوایی قرار گرفته بود، پرداختند.

این نتایج نشان داد، افرادی که در معرض آسیب های مرتبط با بلایا به خانه های خود بودند، از نظر سلامت روانی، عملکرد اجتماعی و سلامت عاطفی تحت تاثیر قرار گرفتند، در حالی که سطوح معنادار پایین تری از سلامت عمومی را گزارش کردند و این تاثیرات اغلب سال ها ادامه یافته بود.

دکتر آنگ لی، پژوهشگر مرکز تعالی تحقیقاتی شورای ملی بهداشت و تحقیقات پزشکی و سرپرست این تحقیق گفت: رویدادهای آب وهوایی شدید در استرالیا مکرر و شدیدتر شده و خانه های مردم را ویران کرده است و اغلب زندگی آنان را بی ثبات می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید آسیب پذیری بهداشت و مسکن با بلایای آب و هوایی

تشدید آسیب پذیری بهداشت و مسکن با بلایای آب و هوایی