مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-18اقتصادي

راه اندازی دهکده های فناوری و نوآوری کشاورزی در 9 استان


رییس پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی از انعقاد توافقنامه های ایجاد دهکده های فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی در 9 استان خبر داد.

- محسن جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به عملکرد سال 1401 پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی اظهار داشت: در حوزه تجاری سازی تاکنون تعداد 152 هسته فناور، 285 واحد فناور و 37 شرکت دانش بنیان وجود دارد که مبلغ 1815636 میلیون ریال درآمد داشته اند.

رییس پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی افزود: در حوزه مالکیت فکری تعداد 63 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در مجموعه مراکز رشد و پردیس های پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی، ثبت اختراع دارند.

وی بیان کرد: در راستای منویات رهبری و نامگذاری سال 1401، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین پارک نخستین رویداد ملی در مسیر کشاورزی دانش بنیان را با هدف افزایش ضریب نفوذ فناوری و نوآوری و توسعه اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی، صنایع غذایی و منابع طبیعی را در دستور کار خود قرار داده و در بیش از 24 استان در حوزه های زراعت و اصلاح نباتات؛ حفظ نباتات، دام، طیور، شیلات و صنایع وابسته؛ جنگل، مرتع و آبخیزداری؛ فناوری های نوین؛ کشاورزی هوشمند؛ آب و خاک؛ و غیره برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دهکده های فناوری و نوآوری کشاورزی در 9 استان

راه اندازی دهکده های فناوری و نوآوری کشاورزی در 9 استان