مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-18بين الملل

افشای پرونده تعرضات جنسی در نشست آب و هوایی دبی


روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی به وقوع چندین مورد تعرض جنسی در جریان برگزاری نشست آب و هوایی سازمان ملل در دبی طی سال 2022 اشاره کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد: شماری از نمایندگان زن کشورهای شرکت کننده در نشست آب و هوایی دبی در سال 2022 پرونده تعرضات جنسی علیه خود را افشا کرده اند.

براین اساس، نمایندگان زن بیست کشور حاضر در نشست های آب و هوایی سازمان ملل (COP27) در نامه ای از برگزارکنندگان این نشست خواسته اند در قبال حمایت از زنان و نحوه رفتار با بانوان در جریان نشست های آب و هوایی سازمان ملل، تدابیری جدی به کار گرفته شود.

در همین رابطه، کامیلا زپدا نماینده زن هیات مکزیکی حاضر در نشست آب و هوایی دبی، تاکید کرده که در سال گذشته میلادی از سوی یکی از شرکت کنندگان مرد در این نشست، مورد تعرض قرار گرفته است.

روزنامه فایننشال تایمز به این مساله اشاره کرده است که برگزارکنندگان این نشست آب و هوایی، در پی این اعتراضات درصدد اجرای تدابیری هستند که از وقوع حوادث مشابه در نشست آینده که قرار است در ماه نوامبر 2023 در دبی برگزار شود، جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای پرونده تعرضات جنسی در نشست آب و هوایی دبی

افشای پرونده تعرضات جنسی در نشست آب و هوایی دبی