مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-11ورزشي

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد


تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز، پس از چهار سال و مقتدرانه بعنوان قهرمانی دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آنا به نقل از فدراسیون کشتی، برای تیم ایران در این رقابت ها، محمدمعراج مهمدی در وزن 51 کیلوگرم، محمدرضا غلامی در وزن 55 کیلوگرم، علی اکبر اصغری در وزن 92 کیلوگرم و امیرحسین عبدولی در وزن 110 کیلوگرم به مدال طلا، عرفان مرادی در وزن 45 کیلوگرم، حبیب اله رحیمی در وزن 71 کیلوگرم به مدال نقره، علی دزفولی نژاد در وزن 60 کیلوگرم و احمدرضا محمدیان در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در رده بندی تیمی، ایران با 188 امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های قرقیزستان با 176 و ازبکستان با 151 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

این در حالی است که سال گذشته تیم ایران سال گذشته و در کشور قرقیزستان با کسب 2 مدال طلا، 4 مدال نقره، 2 مدال برنز و 174 امتیاز، پس از تیم قرقیزستان بعنوان نایب قهرمانی رسیده بود و پس از چهار سال بار دیگر عنوان قهرمانی را مقتدرانه بدست آورد.

در وزن 45 کیلوگرم عرفان مرادی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر هانبیول جانگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد