مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-07سياسي

طرح های زیرساختی اربعین تا قبل از ماه صفر پایان یابد


رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) و معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بر ضرورت به نتیجه رسیدن طرح های زیرساختی مرتبط با اربعین در استان های مرزی و غرب کشور قبل از ماه صفر تاکید کرد.

- رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) و معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بر ضرورت به نتیجه رسیدن طرح های زیرساختی مرتبط با اربعین در استان های مرزی و غرب کشور قبل از ماه صفر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید مجید میراحمدی که روز چهارشنبه در نشست معاونان عمرانی استانداری های سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) سخن می گفت، افزود، لازم است تکالیف و وظایف ما در ارتباط با زیرساخت های مرتبط به اربعین بر اساس برنامه و سامانه (منتاک)قطعی و روشن باشد تا بتوان به موقع به نتیجه برسد.

سامانه منتاک مخصوص طرح های عمرانی اربعینی شش استان مرزی شامل ایلام، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان است که در آن میزان پیشرفت طرح های برنامه ریزی شده به دقت رصد و پیگیری می شود.

میراحمدی با تاکید بر این که اربعین امسال باید به یادماندنی باشد، خاطر نشان کرد ، عملیات اربعین یک اقدام عظیم ،کم نظیر و جهانی و نیازمند حضور همگانی استانداری های سراسر کشور است و اگر استان های غیرمرزی امکاناتی یا توانایی هایی را در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های زیرساختی اربعین تا قبل از ماه صفر پایان یابد

طرح های زیرساختی اربعین تا قبل از ماه صفر پایان یابد