مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:262023-06-07سياسي

مظفری نژاد: کور تعصب نبودن یکی از نقاط مشترک آقای محتشمی و آقای دعایی بود


مراسم دومین سالگرد درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور شب گذشته(سه شنبه 16 خرداد ماه) در حسینیه دارالزهرا(س) برگزار شد.

- مراسم دومین سالگرد درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور شب گذشته(سه شنبه 16 خرداد ماه) در حسینیه دارالزهرا(س) برگزار شد.

مراسم دومین سالگرد درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور شب گذشته(سه شنبه 16 خرداد ماه) با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و جمعی از چهره های سیاسی در حسینیه دارالزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، حسین مظفری نژاد طی سخنانی در این مراسم با اشاره به آیه 80 سوره اسراء گفت: اگر به تاریخ گذشته نگاه کنیم و حتی روزها و سال های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب، می توانیم بگوییم گروهی هستند که در قول، فکر، اندیشه و عمل صادقانه وارد می شوند و صادقانه از مسیری که رفته اند خارج شده و دعوت حق را لبیک می گویند.

آقای محتشمی أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ بود و این مسیر پر پیچ و خم را به زیبایی به پایان رساند.

وی با اشاره به اینکه امیرالمؤمنین(ع) پیش بینی کرده بود که ابن ملجم او را شهادت می رساند، تأکید کرد: پس از ضربت خوردن، امیرالمؤمنین(ع) از ابن ملجم پرسید که چگونه امامی برای تو بوده ام؟ ابن ملجم حافظ قرآن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظفری نژاد: کور تعصب نبودن یکی از نقاط مشترک آقای محتشمی و آقای دعایی بود

مظفری نژاد: کور تعصب نبودن یکی از نقاط مشترک آقای محتشمی و آقای دعایی بود