مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-21بين الملل

غیرفعال شدن اکانت های سایبری منافقین


به دنبال عملیات روز جاری پلیس آلبانی علیه کمپ اشرف 3 گروهک تروریستی منافقین، بسیاری از حساب های کاربری منافقین در شبکه های اجتماعی غیرفعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، یک منبع آگاه امنیتی در همین خصوص اعلام کرد که بر اساس اطلاعات به دست آمده از اردوگاه منافقین در آلبانی، در جریان عملیات امروز پلیس ضد تروریسم آلبانی 2 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین به هلاکت رسیده اند و 36 نفر نیز زخمی شده اند.

در این عملیات همچنین 70 نفر از اعضای منافقین نیز توسط پلیس ضد تروریسم آلبانی بازداشت شده اند و همچنین تعدادی دیگر از اعضای این گروهک نیز برای مظلوم نمایی اقدام به خودزنی در صحنه عملیات کرده اند.

پلیس ضدتروریسم آلبانی تاکنون بارها درخواست فراهم شدن امکان بازرسی از کمپ اشرف 3 را ارائه کرده بود و که برخی از این درخواست ها با تذکر و اخطار همراه بوده اما با این وجود امنافقین به این درخواست ها مبنی بر حضور و بازرسی از این کمپ تن ندادند که نهایتا به دلیل نگرانی از انجام برخی عملیات خرابکارانه و تروریستی توسط این گروه در آلبانی، امروز پلیس ضد تروریسم آلبانی وارد عمل شده است.

در پی این عملیات، تجهیزات الکترونیکی و وسایل غیرمتعارفی از جمله تعدادی پهپاد، در کمپ اشرف 3 کشف شده و ضبط شده و به همین دلیل از زمان اجرای عملیات پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرفعال شدن اکانت های سایبری منافقین

غیرفعال شدن اکانت های سایبری منافقین