مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-20اقتصادي

ادامه رهاسازی بچه ماهی ها در رودخانه های مهم شیلاتی مازندران


رهاسازی بچه ماهی های سفید و سایر گونه ها در دریا از خرداد ماه شروع شد تا شهریور ماه ادامه دارد که پیش بینی ما این است تا 85 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه های استان رهاسازی شود.

-  قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در گفت گو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: یکی از رسالت های اصلی شیلات را حفظ و بازسازی ذخایر آبزبان دریای خزر بوده که این مهم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رهاسازی بچه ماهی های سفید و سایر از خرداد ماه شروع شد تا شهریور ماه ادامه دارد، افزود: پیش بینی ما این است تا 85 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه های استان رهاسازی شود.

مدیرکل شیلات مازندران بیان کرد: امسال بیش از 85 میلیون قطعه انواع بچه ماهیان استخوانی، خاویاری و آزاد جهت بازسازی ذخایر دریای خزر در رودخانه های استان می شوند که شامل 70 میلیون قطعه بچه ماهی سفید و 15 میلیون قطعه بچه ماهی کپور بوده است.

کریم زاده با اعلام اینکه سالانه میلیون ها قطعه بچه ماهی استخوانی و هزاران قطعه ماهی خاویاری در مراکز شیلاتی تولید و در رودخانه های شیلاتی رهاسازی می شود، یادآور شد: امسال تصمیم گرفته شد این ماهیان در 30 رودخانه مهم شیلاتی مازندران رهاسازی شوند.

وی گفت: جامعه صیادی به این باور رسیدند که در راستای حفظ و بازسازی ذخایر شیلاتی تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه رهاسازی بچه ماهی ها در رودخانه های مهم شیلاتی مازندران

ادامه رهاسازی بچه ماهی ها در رودخانه های مهم شیلاتی مازندران