مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 18:502023-05-29اقتصادي

لزوم پرهیز از طولانی شدن فرایندهای ارزیابی در سرمایه گذاری ها


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی باید از طولانی شدن فرایندهای ارزیابی سرمایه گذاری ها پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدکمال الدین میرجعفریان بعد از ظهر دوشنبه در نشست کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین استان اردبیل با تاکید بر لزوم پرهیز از طولانی شدن فرایندهای ارزیابی در سرمایه گذاری ها اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید از لحاظ دادن موارد غیرضروری که موجب معطلی سرمایه گذاران می شود، خودداری کنند.

وی به اهمیت پیشرفت گردشگری در مناطق دارای ظرفیت استان اشاره کرد و گفت: ایجاد جاذبه گردشگری در منطقه موییل با حفظ طبیعت و استفاده از مصالح بومی در ایجاد گذرگاه ها در این منطقه لازم و ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اجرای طرح سامان دهی اطراف بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی را یادآور شد و گفت: با توجه به این که طرح سامان دهی این محوطه نیز باید بر اساس استانداردهای جهانی انجام شود، استفاده از ظرفیت های رویداد 2023 در راستای تأمین زیرساخت های آن باید پیگیری شود.

میرجعفریان همچنین در جریان بررسی طرح های پیشنهادی برای سرمایه گذاری، بر کاهش و حذف فرایندهای زائد در راستای صدور مجوزها از سوی دستگاه های مرتبط با طرح تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرهیز از طولانی شدن فرایندهای ارزیابی در سرمایه گذاری ها

لزوم پرهیز از طولانی شدن فرایندهای ارزیابی در سرمایه گذاری ها