مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-20حوادث

161 گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد کشف شد


در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای خراسان رضوی مرزبانان هنگ تایباد موفق به کشف 161 دستگاه تلفن همراه قاچاق در عملیات های جداگانه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان هنگ تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها و مسافرین در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور موفق به کشف 161 دستگاه تلفن همراه قاچاق در عملیات های جداگانه شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل خودروها و مسافرین در حال خروج از کشور 14 تبعه افغانستانی را که حامل گوشی های سرقتی بودند دستگیر کردند.

وی بیان کرد: مرزبانان ایست و بازرسی 17 شهریور هنگ تایباد موفق شدند 161 گوشی سرقتی هوشمند را که بطرز بسیار ماهرانه ای در وسایل همراه این مسافرین جاساز شده بود را کشف کنند.

شجاع با اشاره به بازداشت این 14 تبعه، تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد طی 72 ساعت و در عملیات های جداگانه این گوشی ها را کشف، ضمن اینکه کارشناسان ارزش ریالی 16 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: گوشی ها سرقتی تحویل اداره آگاهی می شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

161 گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد کشف شد

161 گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد کشف شد