مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-16سياسي

امحاء 230 هکتار از کشتزارهای آبیاری شده با فاضلاب در شیراز


با تخریب 230 هکتار از کشتزار های آبیاری شده با آب های نا متعارف در شیراز دو کانون اصلی این اقدام غیر بهداشتی با نظارت مستقیم دادستانی شیراز امحاء و پاک سازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از وردر راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از آسیب ها و جرایم علیه بهداشت عمومی ،برابر گزارش های متعدد دریافتی مبنی بر آبیاری محصولات کشاورزی در دو منطقه غرب و جنوب شیراز با فاضلاب، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در اقدامی قاطع دستور بررسی موضوع و انجام تکالیف قانونی از سوی دستگاه ها و نهاد های متولی صیانت از سلامت و بهداشت عمومی به منظور پیشگیری از ورود محصولات کشاورزی غیر بهداشتی به چرخه غذایی شهروندان را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه در سالهای گذشته نیز تذکرات متعددی در خصوص جلوگیری از آبیاری محصولات کشاورزی با فاضلاب به نهاد های ذیربط داده شده بود گفت: از ابتدای امسال با پیگیری کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه دادستانی موضوع به خطر افتادن سلامت عمومی از طریق آبیاری محصولات کشاورزی با آب های نامتعارف در دستور کار قرار گرفت.

  سید مصطفی بحرینی با تأکید بر اینکه صیانت از حقوق عامه جزء لاینفک وظایف دادستان و از موضوعات اولویت دار ما در استان است گفت: این اقدام با نظارت مستقیم احدی از معاونین دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء 230 هکتار از کشتزارهای آبیاری شده با فاضلاب در شیراز

امحاء 230 هکتار از کشتزارهای آبیاری شده با فاضلاب در شیراز