مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-14ورزشي

شرکت 136 هزار نفر در دوره های حرفه آموزی سازمان زندان های کشور


معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور گفت: در سال گذشته 136 هزار نفر در دوره های حرفه آموزی سازمان زندان های کشور شرکت کردند و 29 درصد رشد داشته ایم.

- ایسنا/کرمان معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور گفت: در سال گذشته 136 هزار نفر در دوره های حرفه آموزی سازمان زندان های کشور شرکت کردند و 29 درصد رشد داشته ایم.

محمود ضیایی فرد امروز 24 خردادماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان کرمان اظهار کرد: در زندان ها، بستر برای کمک به قشر محروم جامعه یعنی زندانیان و خانواده آنها وجود دارد و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مهم ترین عوامل وقوع جرم، بیکاری است و وقتی فرد بیکار است کم کم به سمت بزه می رود و سر و کارش به زندان می افتد.

ضیایی فرد افزود: یکی از مهم ترین برنامه ها و اولویت های ما در سازمان زندان ها، توانمندسازی زندانیان از طریق اشتغال پایدار است.

معاون سازمان زندان های کشور گفت: سال قبل 53 درصد رشد حوزه اشتغال در زندان ها نسبت به سال 1400 داشتیم و اگر می خواهیم زندانی دوباره به زندان برنگردد، باید حتما موضوع اشتغال و حرفه آموزی را جدی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای ورود مددجویان به زندان باید برنامه های روانشناسی و ورزشی را به صورت ویژه مد نظر قرار دهیم، اظهار کرد: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 136 هزار نفر در دوره های حرفه آموزی سازمان زندان های کشور

شرکت 136 هزار نفر در دوره های حرفه آموزی سازمان زندان های کشور