مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-15سياسي

محاسبه دقیق حقوق دولتی معادن نیاز به منابع نفتی را کاهش می دهد


رییس منطقه 2 سازمان بازرسی کشور گفت: محاسبه دقیق حقوق دولتی معادن نیاز به منابع نفتی را کاهش می دهد که در این زمینه باید برنامه ریزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی فتوحی چهارشنبه شب در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: آمار تخلفات و جرایم را که بررسی می کنیم استان خراسان جنوبی را در مقایسه با دیگر مناطق، جزو استان های پاک می دانیم.

رییس منطقه 2 سازمان بازرسی کشور با اشاره به وضعیت بدحجابی در سطح کشور، گفت: در این موضوع اگر مدیران و معلمان آموزش و پرورش و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها توجیه شوند و تشویق به موقع و تنبیه درست اتفاق بیافتد این وضعیت سریع تر جمع خواهد شد.

رییس منطقه 2 سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه باید با برنامه، هدفمند، منظم و مستمر کار را پیش ببریم تا به نتیجه مطلوب برسیم، متذکر شد: در برخی استان ها وضعیت به لحاظ حجاب مناسب نیست، دشمن هم در این حوزه ساماندهی شده کار می کند و گاهی افرادی با پوشش نامناسب در سطح شهرها تردد می کنند تا نوع پوشش غیرمتعارف آنان ترویج شود.

فتوحی افزود: این سنگر هم سنگر مهمی است که دشمن فکر می کند فتح کرده چون فتح سنگر عفاف و حجاب فتح سایر سنگرها را راحت تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه دقیق حقوق دولتی معادن نیاز به منابع نفتی را کاهش می دهد

محاسبه دقیق حقوق دولتی معادن نیاز به منابع نفتی را کاهش می دهد