مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:042023-06-21ورزشي

مهارت آموزی 5200 نفر از سربازان وظیفه یگان های ارتش در کرمانشاه


معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش از مهارت آموزی پنج هزار و 200 نفر از سربازان وظیفه یگان های ارتش در کرمانشاه طی سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر کیخسرو حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست قرارگاه مهارت آموزی یگان های ارتش در استان کرمانشاه، اظهار کرد: کارکنان وظیفه بخش عظیمی از نیروی انسانی ارتش را تشکیل داده که با توجه به ظرفیت های که وجود دارد یک کار خوب با هدف اشتغال کارکنان وظیفه بعد از خدمت ایجاد شده است.

وی افزود: قرارگاه مهارت آموزی ارتش در استان کرمانشاه طی سال 1401 بیش از پنج هزار نفر از کارکنان وظیفه را آموزش داده و برای آنها گواهینامه از طرف سازمان ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی و اداره ارشاد صادر شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش بیان کرد: آموزش فنی و حرفه ای کارکنان وظیفه حین انجام خدمت سربازی یکی از این برنامه های مهم قرارگاه منطقه ای غرب ارتش است که در پنجمین سال از اجرای آن بر گسترش در سطح همه پرسنل وظیفه تاکید داریم.

حسینی گفت: هدف از ایجاد کارگاه های مهارت آموزی کارکنان وظیفه انجام کار و یادگیری مهارت در محیط واقعی و رفع نگرانی های این افراد پس از اتمام دوران مقدس سربازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی 5200 نفر از سربازان وظیفه یگان های ارتش در کرمانشاه

مهارت آموزی 5200 نفر از سربازان وظیفه یگان های ارتش در کرمانشاه